برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.

برند یعنی حسی که از دیدن، شنیدن یا لمس کالایی، جایی یا محصولی بین انسان و سوژه ی مورد نظر برقرار می شود.
برندینگ بحث به روز شده ی متفکران حوزه ی بازاریابی ست. برندینگ و برند سازی از لحاظ محتوایی با هم تفاوت دارند، اما از یک ریشه و خانواده اند. فرآیند برندسازی بیشتر متمرکز روی ایجاد و افزایش سطح آگاهی برند است و به واسطه ی برنامه های ترویجی به نتیجه می رسد. طراحی هویت برند، بخش اساسی این فرآیند محسوب می شود. در صورتی که برندینگ به فر آیند مادری گفته می شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب ما برای مشتری خواهد شد. تمام چیزی‌هایی که مشتری در خصوص هویت تجاری یک محصول، شامل حس، تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند، شامل این مجموعه فعالیت هاست. متاسفانه هنوز مفهوم برند آن طور که باید شکیل و پرداخت شده نیست. معمولا و متاسفانه هنوز برند را به طراحی لوگو، سربرگ یا فونت می شناسند، در صورتیکه قرار است ذهنیت مخاطب نسبت به محصول و سوژه جهت دهی و خاص شود.

برندینگ ارتباط مستقیمی با بازاریابی دارد، یعنی به طور کل این دومقوله با هم آمیخته و در هم تنیده اند. شما سعی می کنید محصول، کالا یا آنچه که مد نظر دارید را ترویج کنید، اما در نهایت آن چیزی که مشتری به شما می گوید، برند شماست.

بازاریابی مجموعه ای از ابزارها و فرآیندهاست که کسب و کارتان را رونق و ارتقا می دهد.

سئو، شبکه های اجتماعی، جستجوی محلی، تلفن های همراه و هوشمند و سایر روش های ترویجی قدیمی و از ابزارهای بازاریابی شناخته میشود.
همان طور که گفتیم تمامی محصولات منطبق بازار پذیرند، یعنی امکان بازار یابی و برند سازی برایشان وجود دارد. صنعت گردشگری هم یکی از هزاران هزار محصولی ست که نه تنها پذیرای بازار یابی ست، بلکه لزوم به روز آوری استراتژی های آن کاملا محسوس است.

در این دوره که توسط دپارتمان گردشگری بهار برگزار میشود دروس زیر ارائه میشوند:

عناوین
بازاریابی و فروش
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی عصبی
اصول مذاکرات و مبانی حقوقی فروش
برندینگ و تبلیغات

 

پیش ثبت‌نام دوره بازاریابی، فروش و برندینگ

چنانچه علاقه‌مند به شرکت در این دوره هستید تنها کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید. همکاران گردشگری بهار بزودی با شما تماس خواهند گرفت.

فرم ثبت نام دوره بازاریابی، فروش و برندینگ

نام(Required)